Şükrü Erbaş'in eşinin ölümü üzerine yazdığı şiirler. Kitabin girişinde Hatice Erbaş'in "Babanız içerde şiir yazıyor diye çocuklarımı sessiz aglattim ben." sözü yer almaktadır. Şiirleri her okuyusumda icim urperir. Bir insan böyle guzel nasil sevebilir diye düşünmekten kendimi alamam.
" Yollarimin sahibi
Ben ölene kadar
Ikimiz de bir yere gitmiyoruz."
Bukre'nin hikayesi güzel ama kitabın edebi bir yanı yok. Sadece süslü aşk cümleleri üzerine kurulmuş. Iki arkadaşın birbirleriyle konuşmalarında bu açıkça görülmektedir.