1 yıl önce okuduğum satırların bugün içimi daha çok acıtacağını bilemezdim tabi
Neslihan
@Neslitek
·
Ne zamandır ses çıkarmadım diye senden vazgeçtim sanma, buradayım, bekliyorum Osman. Balkondaki çamaşırlığa mandalla kollarımdan asılmışım da orada öylece unutulmuşum gibi... Ben kurudum artık topla beni Osman.