Neslihan ⋆

Neslihan ⋆
────₊˚ʚ ₊🪼˚✧ ゚.──── Intj 5teen⊹ ࣪ ˖

Neslihan ⋆

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
1 saatte okudu
·
2026 15. kitabı
Cengiz Aytmatov
7.7/10 · 44,6bin okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Asılan yüzünü güldürmek için canımı istesen vereceğimi bilmez misin?"
Sayfa 62 - sonraki cümleyi gördüğümde şok geçirdim daha 62 deyizz ama çok sarıyo·Kitabı okudu
Aşk
Yaz geliyorrrrrr!!!!!!
O kadar heyecanlı ve mutluyum ki sebebi ise kendime geldiğimi hissettmek!!! (çünkü yaz geldiiii🤭✨) kış bana iyi gelmiyor her ne kadar sevemeye çabalasam da 😔 olsun iyi ki YAZ var 😚 🏖️🌊🪸 Yazın neler yapılır?? liste ta da daa: 1)Kitap okuyun 🧋 (bahsetmeme gerek bile yoktu zaten de yine de yazayım number one) 2) Bana yaz'ın okuyabileceğim kitap önerin 🤭 (ama şey vibe'ı versin hani hafif rüzgar vurur tenine ama bi yandan hava sıcaktır veee gün batımı 🥹🌄) Bekliyorum önerileriniziiii 3) Yaz playlist'i oluşturun ✨ bu madde çok çokkkk önemli çünkü yazın şarkı söyleyip dans etmek çok eğlenceli özellikle okuduğun kitabı bitirdikten sonra (mutlu sonla ise) çıldırmalıkkkkk 😝 4) Gezin🧳 (asla yapmıyorum ama bu yaz yapıcam inanıyorum 🫣) Eh biraz evcilim ama biraz gezip eğlenmek kültürlenmek pek de fena olmaz 💖 5) Yoga yapın 🧘🏻‍♀️ en sevdiğim en sevdiğim sabah yoga yaptıktan sonra kitap okumak kadar rahatlatıcı bir şey yazın varsa soğuk su içmektir o kadar iyi geliyor ki denemelisinizz 🫶🏻 6) Yeni içecekler&yiyecekler deneyin 🍜🧃 Elbette kuru kuru kitap okumayacağız (aslında pek sevmem ama yazın güzel oluyor soğuk bişey içip kitap okumak) 7) Dizi&film izleyin 🎬🍿 Yaz dizilerinin mükemmelliğini sorgulamamıza gerek var mı ki? Bayılıyorum 😭🩷 Sabah dizi akşam ise film izleyinnn 😉 Aklıma şimdilik bu kadar geldi umarım dolu dolu 🥹 anılar biriktirdiğimiz acısıyla tatlısıyla iyi geçen her anını yaşadığımız güzel bir yaz geçiririz 💝 sizleri seviyorummm (Bu arada sınav haftasında bu hayalleri kurmak bi başka 🤭)
10
Puan vermedi·224 syf.··
2026 13. kitabı
·
23 saatte okudu
·
Okunma: 02 Haziran 2026 14:24
Kitabın konusu: 10 kişi adaya ayak basıyor ancak çıkan yok peki ne oluyor o 10 kişiye??? (Oldukça ilginç bir konusu var) Büyük bir beklentiyle başlamadım kitaba ama popülerliğinden dolayı bi beklentim vardı. Peki kitap bunu karşıladı mı? Hayır. Ne bir gizem ne bir gerilim hissettim bu iki şey olmazsa olmaz zaten bu tür kitaplarda hani içimi "Aa acaba katil kimmm?????" diye bir merak sarmadı son sayfada katili öğrendiğimde gayet "tamam bitti mi şimdi " dedim ancak eğer bir film olsaydı gerici olacağını da düşünmüyor değilim. Şunu da eklemek isterim ki kitap akıcıydı ve ben 2 günde bitirdim kitabı. (ama eminim ki filmi olsaydı çok daha zevkli olurdu) böyle benim kitap hakkındaki düşüncelerim˗ˏˋ ˎˊ˗ okunur mu? Neden olmasın kitap sonuçta ama o kitaba karşı olan abartı sevgiyi bi türlü çözemedim┐⁠(⁠ ̄⁠ヘ⁠ ̄⁠)⁠┌
1000Kitap
On KişiydilerAgatha Christie · Altın Kitaplar · 202143,6bin okunma