Nesrin

Nesrin
@NesrinK7
Bir insan diğerini sahiden tanıyabilir mi? Tanıyamaz ve bunu da bal gibi bilir. Hepimiz biliriz. Ben de biliyordum.
Sayfa 354·Kitabı okudu
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Peki ben sahiden arkadaş kalmak mı istiyordum, yoksa birinin beni vazgeçemeyecek kadar çok sevdiğini görmek mi? Kurtulmak için mi kaçıyordum, yakalanmak için kaçar gibi mi yapıyordum?
Sayfa 347·Kitabı okudu
Edebiyat
Kendiyle ilgili iyi bir şey duymak nasıl da kırılgan yapıyor insanı. Kötü şeyler duymaktan daha kırılgan…
Sayfa 345·Kitabı okudu
Edebiyat
Hayat bir tren gibi gelip geçer önümden. Ben istasyonda, karanlık bir balonun içinde onun uzaklaşmasını seyrederim.
Sayfa 342·Kitabı okudu
Edebiyat
Bir şeyleri elimde tutmak için uğraşmaya inanmıyorum artık. Bırakmaya inanıyorum.
Sayfa 328·Kitabı okudu
Edebiyat