Nesrin

Nesrin
@NesrinK7
Kaçmak istediği neyse daima ona yakalanıyordu insan.
Sayfa 317·Kitabı okudu
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hah, dedim içimden. Nasıl annelik edileceğini kadınlara söylemeyen bir kuşlar kalmıştı, şimdi üstüne tüy dikebiliriz.
Sayfa 316·Kitabı okudu
Edebiyat
Oysa dünya elbette hiçbirimizin etrafında dönmüyordu.
Sayfa 314·Kitabı okudu
Edebiyat
Görmemek neyse de düşünmemek zor işti. Hep bir yarımlık, noksanlık tadı vardı dilimde.
Sayfa 313·Kitabı okudu
Edebiyat
“Daha kaç kere görebileceğini bilmediği birinin her fırsatta yüzüne bakmalı insan. Seviyorsa tabii.”
Sayfa 298·Kitabı okudu
Edebiyat