En iyisi uyumak bence bütün acılara rağmen,ölmüyorsun ama yaşadığını da farkında değilsin kim bilir uykucu insanlar belki de çok acı çeken insanlardır.
Mutlu olmak için fazla sebebe gerek yok cebimde 75 kuruşum var havada bahar demiş Özdemir Asaf ne kadar güzel demiş bir şeye üzüldüğüm zaman aklıma geliyor ve yüzümü bir gülümseme kaplıyor.