"Sizde aşık olunca her şey toz pembe mi? Kelebekler,pöturcükler mi? Ben aşık olunca kızgın tavayı tutuyorum,duvara yumruk atıyorum,kendimi değersiz hissediyorum,tutup şaçımı kesiyorum,kalkıp şehri terk ediyorum,ben aşık olunca biraz canımı yakıyorum." Demiş Oğuz Atay .Biz aşk açılışına bayılan insanlar için çok güzel bir şiir değil mi?
En iyisi uyumak bence bütün acılara rağmen,ölmüyorsun ama yaşadığını da farkında değilsin kim bilir uykucu insanlar belki de çok acı çeken insanlardır.
Mutlu olmak için fazla sebebe gerek yok cebimde 75 kuruşum var havada bahar demiş Özdemir Asaf ne kadar güzel demiş bir şeye üzüldüğüm zaman aklıma geliyor ve yüzümü bir gülümseme kaplıyor.