Nesrin udunlu

Nesrin udunlu
@Nesrincik
Herkes yalnızlıktan kaçar peki yalnızlığa ihtiyaç olduğumuz zamanlar varmıdır?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Sizde aşık olunca her şey toz pembe mi? Kelebekler,pöturcükler mi? Ben aşık olunca kızgın tavayı tutuyorum,duvara yumruk atıyorum,kendimi değersiz hissediyorum,tutup şaçımı kesiyorum,kalkıp şehri terk ediyorum,ben aşık olunca biraz canımı yakıyorum." Demiş Oğuz Atay .Biz aşk açılışına bayılan insanlar için çok güzel bir şiir değil mi?
Puan vermedi·120 syf.·
2017 4. kitabı
En iyisi uyumak bence bütün acılara rağmen,ölmüyorsun ama yaşadığını da farkında değilsin kim bilir uykucu insanlar belki de çok acı çeken insanlardır.
Edebiyat
Yalnızlık PaylaşılmazÖzdemir Asaf · Yapı Kredi Yayınları · 202117,4bin okunma
Puan vermedi·%28 (20/71 syf.)
Mutlu olmak için fazla sebebe gerek yok cebimde 75 kuruşum var havada bahar demiş Özdemir Asaf ne kadar güzel demiş bir şeye üzüldüğüm zaman aklıma geliyor ve yüzümü bir gülümseme kaplıyor.
Şiir
Seçme ŞiirlerÖzdemir Asaf · Adam Yayınları · 19971,097 okunma

Nesrin udunlu

, 2017 okuma hedefini ekledi.
2017 OKUMA HEDEFİ
7/100 kitap - %7 tamamlandı
7 kitap okudu
100 kitap
1.254 sayfa
2 inceleme
0 alıntı