Nesrin Yılmaz

Nesrin Yılmaz
@Nesrinee
Okumak bir aşk imiş,gönlüne düşen bilir... #55637377 #54234231 "Gönül penceremde çiçekler açtır Rabbim"
Özlemek çok uzun ve derin bir kelime,derin bir duygu... Özlemin tarifi olmuyor
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şükür sebebidir
Çay kadar içini ısıtan bir şey vardır ,o da Sevdiğin insandır.Gerek sesiyle, gerek kalbiyle sözleriyle yazdıklarıyla her şeyiyle kalbini ısıtır.
1000Kitap
Yani yazmak, yaşamaktır. Yazı, yaşamdır. -Yaz, ki yaşayasın! - Yaz ki, yaşayasın ...
1000Kitap
Mevsimler hep Sen sevdiğim
Kişiler için de mevsimler olmalı -mevsim dönümleri: Güneşin indiği-çıktığı, ışığın azaldığı-çoğaldığı; yağmurların çok ya da az yağdığı; rüzgarların sert ya da yumuşak estiği zaman dilimleri-­ "inişler, çıkışlar"
1000Kitap
Seni sevmek ,seni düşünmek ne güzel... Ne güzel şey seni özlemek, uyurken bile özlemek... Her an her dakika kalbin titreye titreye özlemek... Seni sevmek güzel şey sevdiğim... Var olasın...
1000Kitap