Melody beni cok derinden ekliledi.Kitap gayet etkiliyor insani.Her yastan insan okumalı bence.Kelimelerle ifade edemiyecegim en kisa surede alin okuyun derim...
Buyuk bir zevkle okudum.Çok begendim.Livaneli'den okudugum ilk kitabiydi guzel bir distopyaydi.Livaneli ,mizahı elden birakmadan dusunmeye davet ediyor herkesi.Diger kitaplarinida son derce merak ediyorum...Alin okuyun...