Kitaptaki karakter Nora kütüphaneye girince sarıyor.Çok ipucu vermek istemiyorum fakat kısa ve öz fikirlerimi söylemek istiyorum.Yaşam tek bir olgudan ibaret değildir.Pişmanlıklar da vardır,iyi ki lerde.Mutlu son diye birşey beklemekte yanlış,hiç mutlu olamayacağım demekte.Önemli olan adım atmak,belki de gidilen yollarda ki mutlu anlar vardır.Hayatta kaygılar,ümitsizlikler,sıkıntılar hep varsa, şunu da unutma çaba,irade,sevgi,huzur da var.Tecrübelerle her geçtiğin yolda daha emin adımlar atabilmek aslolan.Kitap güzeldi,verilen mesaj çok güzeldi.Eksisi,artısı ile yaşamak çok güzeldir