Güzeldi
Suikastçının Hançeri okumamış olsaydım bir sürü önemli soru işaretlerim ve boşluklar olurdu. Okuduğum için memnunum.
Daha çok giriş kitabı olmuş. Olacaklara ön hazırlık yaptığımız bir kitap. Karakterlerin çok derinine inemedim, başka şeylerle uğraştık bir de karakterler birbirlerini tanımaya çalıştı daha çok. Yani bana göre ilk kitaptaki gibi bir derinlik yoktu. Sürekli durup da düşünmedim diğeri gibi ama giriş kitabı olduğu için anlaşılır bir şey. Bize öğretmek ve göstermek istediği şeyleri göstermiş yazar.
Yarışma falan oluyor ona hazırlanıyoruz ama bir yandan başka tuhaf olaylar oluyor. Düşündüren ve diğer kitaplarda ne olduğu çıkacak olan durumlar da vardı. Genel olarak güzeldi ama önce Suikastçının Hançeri ni okumamış olsaydım şimdi geçeceğim, bana göre 3.kitap olan Karanlık Taç a daha az heyecanlı ve meraklı olurdum.
Spoiler!
Bir de bir derdim var,
Celaena' ya biraz kızgınım. Dorian ile gönül eğlendirdi. 16-17 yaşındaki hali olsa böyle yapmazdı. Sadece onu hoş bulduğu için bu kadar ileri gitmesi beni sinirlendirdi. Önceden olsaydı zaten ilerlemeyecek deyip hiç ilişmez risk almazdı bence. Kısaca ergence bir tavırdı. Üzerine düşünüp riskleri tartmadan normalde hiçbir şekilde harekete geçmeyen Celaena , bu kitapta daha duygusallaşmış gibi geldi bana.
Cam ŞatoSarah J. Maas · Dex Yayınları · 20244,974 okunma
Güzeldi
Suikastçının Hançeri okumamış olsaydım bir sürü önemli soru işaretlerim ve boşluklar olurdu. Okuduğum için memnunum.
Daha çok giriş kitabı olmuş. Olacaklara ön hazırlık yaptığımız bir kitap. Karakterlerin çok derinine inemedim, başka şeylerle uğraştık bir de karakterler birbirlerini tanımaya çalıştı daha çok. Yani bana göre ilk kitaptaki gibi bir derinlik yoktu. Sürekli durup da düşünmedim diğeri gibi ama giriş kitabı olduğu için anlaşılır bir şey. Bize öğretmek ve göstermek istediği şeyleri göstermiş yazar.
Yarışma falan oluyor ona hazırlanıyoruz ama bir yandan başka tuhaf olaylar oluyor. Düşündüren ve diğer kitaplarda ne olduğu çıkacak olan durumlar da vardı. Genel olarak güzeldi ama önce Suikastçının Hançeri ni okumamış olsaydım şimdi geçeceğim, bana göre 3.kitap olan Karanlık Taç a daha az heyecanlı ve meraklı olurdum.
Spoiler!
Bir de bir derdim var,
Celaena' ya biraz kızgınım. Dorian ile gönül eğlendirdi. 16-17 yaşındaki hali olsa böyle yapmazdı. Sadece onu hoş bulduğu için bu kadar ileri gitmesi beni sinirlendirdi. Önceden olsaydı zaten ilerlemeyecek deyip hiç ilişmez risk almazdı bence. Kısaca ergence bir tavırdı. Üzerine düşünüp riskleri tartmadan normalde hiçbir şekilde harekete geçmeyen Celaena , bu kitapta daha duygusallaşmış gibi geldi bana.
Cam ŞatoSarah J. Maas · Dex Yayınları · 20244,974 okunma
Güzeldi
Suikastçının Hançeri okumamış olsaydım bir sürü önemli soru işaretlerim ve boşluklar olurdu. Okuduğum için memnunum.
Daha çok giriş kitabı olmuş. Olacaklara ön hazırlık yaptığımız bir kitap. Karakterlerin çok derinine inemedim, başka şeylerle uğraştık bir de karakterler birbirlerini tanımaya çalıştı daha çok. Yani bana göre ilk kitaptaki gibi bir derinlik yoktu. Sürekli durup da düşünmedim diğeri gibi ama giriş kitabı olduğu için anlaşılır bir şey. Bize öğretmek ve göstermek istediği şeyleri göstermiş yazar.
Yarışma falan oluyor ona hazırlanıyoruz ama bir yandan başka tuhaf olaylar oluyor. Düşündüren ve diğer kitaplarda ne olduğu çıkacak olan durumlar da vardı. Genel olarak güzeldi ama önce Suikastçının Hançeri ni okumamış olsaydım şimdi geçeceğim, bana göre 3.kitap olan Karanlık Taç a daha az heyecanlı ve meraklı olurdum.
Spoiler!
Bir de bir derdim var,
Celaena' ya biraz kızgınım. Dorian ile gönül eğlendirdi. 16-17 yaşındaki hali olsa böyle yapmazdı. Sadece onu hoş bulduğu için bu kadar ileri gitmesi beni sinirlendirdi. Önceden olsaydı zaten ilerlemeyecek deyip hiç ilişmez risk almazdı bence. Kısaca ergence bir tavırdı. Üzerine düşünüp riskleri tartmadan normalde hiçbir şekilde harekete geçmeyen Celaena , bu kitapta daha duygusallaşmış gibi geldi bana.
Cam ŞatoSarah J. Maas · Dex Yayınları · 20244,974 okunma