Netany Ariwolder

Netany Ariwolder
@Netany
☆temiz içerik☆ <Sanki sürekli değişiyorum...> YouTube: netanyariwolder Instagram: imnetany/netany_cateye Tiktok: netany.ariwolder
Şimdi Okuma Zamanı
Her zamanki gibi okuma zamanı yapıyoruz. Bebişim Netany Ariwolder ile. Bize katılın🫶🏻
Kitap
Netany Ariwolder
Kalemin nasıl oldu da kılıç gibi durdu #.#
Reklam
Bir kan, ter, gözyaşı macerası daha
9/10
·500 syf.··
Beğendi
·
2024 3. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 25 Eylül 2024 00:19
Güzeldi Suikastçının Hançeri okumamış olsaydım bir sürü önemli soru işaretlerim ve boşluklar olurdu. Okuduğum için memnunum. Daha çok giriş kitabı olmuş. Olacaklara ön hazırlık yaptığımız bir kitap. Karakterlerin çok derinine inemedim, başka şeylerle uğraştık bir de karakterler birbirlerini tanımaya çalıştı daha çok. Yani bana göre ilk kitaptaki gibi bir derinlik yoktu. Sürekli durup da düşünmedim diğeri gibi ama giriş kitabı olduğu için anlaşılır bir şey. Bize öğretmek ve göstermek istediği şeyleri göstermiş yazar. Yarışma falan oluyor ona hazırlanıyoruz ama bir yandan başka tuhaf olaylar oluyor. Düşündüren ve diğer kitaplarda ne olduğu çıkacak olan durumlar da vardı. Genel olarak güzeldi ama önce Suikastçının Hançeri ni okumamış olsaydım şimdi geçeceğim, bana göre 3.kitap olan Karanlık Taç a daha az heyecanlı ve meraklı olurdum. Spoiler! Bir de bir derdim var, Celaena' ya biraz kızgınım. Dorian ile gönül eğlendirdi. 16-17 yaşındaki hali olsa böyle yapmazdı. Sadece onu hoş bulduğu için bu kadar ileri gitmesi beni sinirlendirdi. Önceden olsaydı zaten ilerlemeyecek deyip hiç ilişmez risk almazdı bence. Kısaca ergence bir tavırdı. Üzerine düşünüp riskleri tartmadan normalde hiçbir şekilde harekete geçmeyen Celaena , bu kitapta daha duygusallaşmış gibi geldi bana.
Cam ŞatoSarah J. Maas · Dex Yayınları · 20244,974 okunma
miray isimli okura yanıt verildi
Netany Ariwolder
@nellbooks YAPMAAAAA hala kalbimde Sam var benim atmaya çalışıyorum 🤧😭 yaramı deşmeğ
Bir kan, ter, gözyaşı macerası daha
9/10
·500 syf.··
Beğendi
·
2024 3. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 25 Eylül 2024 00:19
Güzeldi Suikastçının Hançeri okumamış olsaydım bir sürü önemli soru işaretlerim ve boşluklar olurdu. Okuduğum için memnunum. Daha çok giriş kitabı olmuş. Olacaklara ön hazırlık yaptığımız bir kitap. Karakterlerin çok derinine inemedim, başka şeylerle uğraştık bir de karakterler birbirlerini tanımaya çalıştı daha çok. Yani bana göre ilk kitaptaki gibi bir derinlik yoktu. Sürekli durup da düşünmedim diğeri gibi ama giriş kitabı olduğu için anlaşılır bir şey. Bize öğretmek ve göstermek istediği şeyleri göstermiş yazar. Yarışma falan oluyor ona hazırlanıyoruz ama bir yandan başka tuhaf olaylar oluyor. Düşündüren ve diğer kitaplarda ne olduğu çıkacak olan durumlar da vardı. Genel olarak güzeldi ama önce Suikastçının Hançeri ni okumamış olsaydım şimdi geçeceğim, bana göre 3.kitap olan Karanlık Taç a daha az heyecanlı ve meraklı olurdum. Spoiler! Bir de bir derdim var, Celaena' ya biraz kızgınım. Dorian ile gönül eğlendirdi. 16-17 yaşındaki hali olsa böyle yapmazdı. Sadece onu hoş bulduğu için bu kadar ileri gitmesi beni sinirlendirdi. Önceden olsaydı zaten ilerlemeyecek deyip hiç ilişmez risk almazdı bence. Kısaca ergence bir tavırdı. Üzerine düşünüp riskleri tartmadan normalde hiçbir şekilde harekete geçmeyen Celaena , bu kitapta daha duygusallaşmış gibi geldi bana.
Cam ŞatoSarah J. Maas · Dex Yayınları · 20244,974 okunma
miray isimli okura yanıt verildi
Netany Ariwolder
@nellbooks bu çok üzücü ama🥲
Bir kan, ter, gözyaşı macerası daha
9/10
·500 syf.··
Beğendi
·
2024 3. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 25 Eylül 2024 00:19
Güzeldi Suikastçının Hançeri okumamış olsaydım bir sürü önemli soru işaretlerim ve boşluklar olurdu. Okuduğum için memnunum. Daha çok giriş kitabı olmuş. Olacaklara ön hazırlık yaptığımız bir kitap. Karakterlerin çok derinine inemedim, başka şeylerle uğraştık bir de karakterler birbirlerini tanımaya çalıştı daha çok. Yani bana göre ilk kitaptaki gibi bir derinlik yoktu. Sürekli durup da düşünmedim diğeri gibi ama giriş kitabı olduğu için anlaşılır bir şey. Bize öğretmek ve göstermek istediği şeyleri göstermiş yazar. Yarışma falan oluyor ona hazırlanıyoruz ama bir yandan başka tuhaf olaylar oluyor. Düşündüren ve diğer kitaplarda ne olduğu çıkacak olan durumlar da vardı. Genel olarak güzeldi ama önce Suikastçının Hançeri ni okumamış olsaydım şimdi geçeceğim, bana göre 3.kitap olan Karanlık Taç a daha az heyecanlı ve meraklı olurdum. Spoiler! Bir de bir derdim var, Celaena' ya biraz kızgınım. Dorian ile gönül eğlendirdi. 16-17 yaşındaki hali olsa böyle yapmazdı. Sadece onu hoş bulduğu için bu kadar ileri gitmesi beni sinirlendirdi. Önceden olsaydı zaten ilerlemeyecek deyip hiç ilişmez risk almazdı bence. Kısaca ergence bir tavırdı. Üzerine düşünüp riskleri tartmadan normalde hiçbir şekilde harekete geçmeyen Celaena , bu kitapta daha duygusallaşmış gibi geldi bana.
Cam ŞatoSarah J. Maas · Dex Yayınları · 20244,974 okunma
miray isimli okura yanıt verildi
Netany Ariwolder
Sonuçta dorian ile değil chaol ile oldu yani sen haklıydın. Tabi daha önümde 5 tane daha kitap var benim okunacak hani kim ile birlikte olur en son bilemem. Sadece Chaol a öyle bağlanamamak beni sinir etti yani Celaena gibi hissetmek çok istedim