Neettttt

Şubat..

z

@zeykolik
·
Sabahattin Ali'nin de dediği gibi: “Perişan bir haldeyim. Fakat içimde kendimden bile sakladığım bir ümit var…”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“ Eşlerin evlilikte dırdır etmesinin nedeni çoğu zaman ilgiden yoksun olmalarıdır.”
Karşıdakiyle bir alakası yok :)
“ Bir başkası ile ilgili düşünceniz sizin düşüncenizdir çünkü bunu siz düşünüyorsunuz.”
“ Herkesin hatalı, sizin haklı olmanız bir fark yaratmıyor.”
Herkes dünyada önemli hissetmek ister.