Neettttt

Cevap ?
“ Kendimizle nasıl anlaşırız..?”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“ Başkalarına borçlu olduğunuz tek şey sevgidir.”
Cevapları alalım..
“ Her şeyi baştan yapmak zorunda kalsaydın, ne yapardın?”
“Çektiğiniz sıkıntılardan iyi şeyler ortaya çıkabileceğini görün.Boş yere sıkıntı çekmediniz.”
“ Korktuğunuz şeyi yapın..”