Miraç Çağrı Aktaş’ın okuduğum ilk kitabı.. Açıkçası basit düzeyde yazdığı için yıllardır genç yazarımıza büyük bir önyargı ile yaklaşıyordum. Ön yargımın kırıldığı, çok defa istifade ettiğim bir kitap oldu. Tek solukta, elimden hiç düşürmeden iki günde bitirdim. Özdenetimimin azaldığı ve kötü hissettiğim bir zamanda, doğru bir zamanlama yaptığımı düşünerekten bana şifa ve ilaç oldu diyebilirim. Kitapla oturup karşılıklı sohpet,muhabbet derken birlikte kaçak çay da içiyorsunuz :) Biz gençlere bir çok alanda rehberlik ettiğini ve kendimizde müthiş bir farkındalık oluşturduğu kanısındayım. Kitabı çizmek noktasında kitaba hiç acımadım :) Bana çağrıştırdığı minik doodle tarzında çizimler yapmaktan ve aynı zamanda fazlasıyla bana hitap ettiğini düşündüğüm cümleleri tekrar tekrar yazmaktan kendimi alamadım.. Şu an elimde sadece Miraç Çağrı AKTAŞ’ın bir kitabı yok :) kişiselleştirdiğim bir sır’a ve iki kapaklı-sayfalı minik bir Nesli’ye dönüştürdüm kitabı.. Sonuç olarak basit düzeyli yazılmış fakat derin anlamlar içeren cümleleriyle kendini var eden şahane bir kişisel gelişim kitabı. Sözün özünü söyleyemeye gayret etmiş genç yazarımız. Gereksiz ayrıntılar ve betimlemelere yer yok. Bir sınıf öğretmeni olarak en beğendiğim yönü birçok olayı somutlaştırması veya minik öykülerle anlamlandırmaya çalışması.. Kendini iyi veya kötü hisseden herkese şiddetle önerilir, şimdiden okuyan okurlara keyifli okumalar diliyorum..:)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖