Belki duymuşsundur sevgili Okur, şööle bi laf var: Zamanların en iyisiydi, zamanların en kötüsüydü. (Bu, bi kitaptan. Bi seferinde penceredeki Anne, Yavrularına bu kitabı okumaya çalışmıştı. Ama sıkıcı bi kitap çıktı, çok fazla söscük var. Bu yüzden Annenin Yavruları da İnsan Yavruları sıkıldıklarında ne yapıyorsa onları yapmaya başladılar, yaani parmaklarını burunlarına sokarak yerlerde yuvarlandılar ve Bebek kardeşlerini çimdiklediler.)
İnsanlar çok çok iyi kalpli yaratıklardı, ööle görünüyodu. Ayrıca, hiçbi Tilkinin başaramıycaa bi ihtişamla çevriliydik burda. Bu yüzden içimiz saygıyla dolmuştu. Bi Tilki bunu yapabilir mi?
Tilkiler Aveme yapabilir mi? Hayatta yapamaz! Biz en fazla, kendimize in kazabiliriz.
İnsanların şey dediini duymuşsunuzdur:
Arkadaşlar ne içindir? Ben size söyliyim: Arkadaşlar şey içindir, hani tüm Sürü sana sırtını döndüünde bile arkadaşın koşa koşa yanına gelir…