…zaman içerisinde, melek Mikail’in elindeki mızrak‘la şeytanın gözünü oyarken bitimlediği pek çok resimle karşılaştım. Ve hiçbirinde, meleğin duruşundaki o sakinliği görmekten bıkmadım. Nasıl bu kadar acımasız davranabiliyordu? Sanırım bunun yanıtı yaptığının adil olduğuna inanmasıydı; çünkü o, iyiden yanaydı.
Yani kral yalnızca iyi işler yapmaya çalışıyor olabilir, ama ülkesinin bir köşesinde bir adam, adı sanı bilinmeyen bir hastalıktan ölürse, bu onun günahıdır. Birisi bir cinayete kurban giderse, bu onun günahıdır.