Nedim

Nedim
@Neyn
Yargılayanlar beni ne kadar tanır?"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Biraz daha uyusam ve tüm bu saçma sapan şeyleri unutsam, ne olur sanki."
Kirli bir camdan bakıp herkesi ve her şeyi kirli sanıyorsunuz..."
Hepimiz kendimize düşündüğümüzden de daha fazla yabancıyız..."