Kitapokuyanbiri

Kitapokuyanbiri
@Nezrinnnm
"Çevremdekilerle nerdeyse hiç konuşamıyorum.Neyi nasıl söylemeliyim bilemiyorum."
Sayfa 14·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Həyat budur.Hislərimiz üzərində qurulub.Hislər əsasında da hərəkət edirik,sevirik,istəyirik,alırıq,satırıq...Qovuşandan sonra qız və oğlan arasında bütün ehtiras ölür,sevgi əvvəlki təravətini itirir.Hər şey adiləşir.Sevgi sönür."
Sayfa 96·Kitabı okudu
"Həmişəki kimi mən danışardım,sen isə susardın.bu susmağın üzüntüyə salır."
Sayfa 27·Kitabı okudu
"Həyat sadəcə yüksəklikdən bir tullanışdır."
Sayfa 9·Kitabı okudu
"Şu ölen kadını seviyordun değil mi?" "Evet."
Sayfa 58·Kitabı okudu