Kaybetmemek uğruna kendin olmaktan vazgeçtiğin her şey senin özüne zarar verir. Kendin olarak hayatına aldığın şeylerse seni zenginleştirir. İnsan vazgeçebildiği kadar zengindir.
“Güvercinle satranç oynama.Güvercin taşları devirir, tahtanın her yerine pisler ve sonra oyunu kazanmış gibi ortalıkta dolanır.” ……..Bazı insanlar vardır kin sen ne yaparsan yap, aynen bu hikayedeki güvercin gibi davranır.İşin kötüsü, sen kendini sorgularsın; acaba ne yanlış yaptım diye.
İyilik hakkımızı bunu hak eden insanlara sunmak içimizde iyi olma enerjisinin sürekliliğini sağlayacaktır. Seçmeden, her isteyene iyilik yapmak kendi iyi oluşumuza zarar verir.