Deliliğimde hürriyetimi, güvenimi, tek başınalığın özgürlüğünü ve anlasılmazlığın güvenini buldum. Çünkü bizi anlayanlar bizden bir şeyleri de tutsak eder....
İnsan aya da gitse bazı şeyleri farkında olmadan götürüyor yanında. Sen o yana bakmazken bavuluna gizlice sızıyor bir şeyler. Anason kokusu oluyor bu bazen, bazen bir Ahmet Kaya şarkısı...