Olayın üstünden bir süre geçtikten sonra olayları hatırlamaya, hiç gitmediğin o mezarlığa gitmeye, bakmadığın eski fotoğraflara mesajlara bakmaya, ilgili insanlarla konuşmaya zorlamalısın kendini. Kaçındığın hiçbir şey iyileşmez, iyileşmek için yüzleşmek gereklidir.