Nida

Nida
@Nida6432
Niğde Üni. İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme, Dokuz Eylül Üni. Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmeni
İzmir
38 okur puanı
Aralık 2019 tarihinde katıldı
....adıyla birlikte yüzü de sözleri de akıldan çıkardı.Geldiği yerde birşey değişmez, gittiği yerden birşey eksilmezdi. Görünüşü gibi zekasının da hiç rengi, özelliği kişiliği yoktu. Çevresindekileri gördüğü ve işittiği şeylerle de eğlendiremiyordu. Böyle bir insan sevilir mi, nefret eder mi, acı çeker mi? Herhalde sever de ,nefret de eder, acı da çeker; çünkü hiç kimse bunlarsız edemez. Fakat nasıl oluyor da bu adam herkesi sevmenin kolayını buluyor. Böyleleri insanlarda bir tür düşmanlık ve öç olma duyguları uyandırır.Onlara ne kötülük etseniz yine gelir size sokulurlar. Ama şu da var ki duydukları sevgiyi sıcak, soğuk diye ölçmeye kalkarsak,bunların ki hiç bir zaman ortayı aşmaz. Herkesi sevdikleri için iyi insan sayılırlar oysa kimseyi sevmezler ve kötü olmadıkları için iyidirler. Böyle bir adamın önünde bir fakire sadaka verirseniz o da verir; ama küfredin alay eşin o da aynı şeyi yapar.Ona zengin denemez çünkü zengin değil, fakirdir; ama tam fakir de denemez çünkü ondan daha fakirleri çoktur......
Sayfa 35·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Hırsızı, düşmüş kadını, aldatılmış bir budalayi anlatın, anlatın ama insanı da unutmayın.Sizin için insan diye birşey yok mu? Yalnız kafanızla yazmak istiyorsunuz. Düşünmek için kalpsiz olmak gerekir sanıyorsunuz. Hayır, düşünmeyi besleyen sevgidir. Düşen adama el uzatın, mahvolan bir adamın haline ağlayın, onunla alay etmeyin.Sevin onu! Onda kendinizi görün ve ona kendinizmiş gibi bakın.
Sayfa 32·Kitabı okudu