Nida

Nida
@Nidalizim
"Günün en azından üçüncü bölümünü tutkusuz, insansız, kitapsız geçiren kimse düşünür olabilir mi?"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Karakterimiz, yaşadıklarımızla değil, yaşanması gereken bazı olayların eksikliğiyle biçimlenir.
Karakterimiz, yaşadıklarımızla değil, yaşanması gereken bazı olayların eksikliğiyle biçimlenir.
Dünyada yeterince acı var. Daha fazlasını düşünmek bile istemiyorum.