"Evli olmayan anne"yi, ulaşabildiğin her yerde, ahlaksız yaratık diye kovuşturmuyor musun, küçük adam? "Evlilik", yani doğru dürüst çocuklarla, "evlilik dışı", yani bozuk çocuklar arasında keskin bir ayrım yapıyor musun? Ly, bu uydunun mihnet hanesindeki zavallı adamı Kendi sözlerini kendin anlamıyorsun.
İsa bebeğe saygı gösteriyorsun. İsa çocuk, nikâh kâğıdı olmayan bir anne tarafından doğuruldu. Böylece, farkında olmadan, İsa çocukta kendi cinsel özgürlük özlemine saygı gösteriyorsun, ey, evlilik bağımlısı küçük adam. "Evlilik dışı" doğan İsa çocuğu, evlilik dışı çocuk tanımayan Tanrı'nın oğlu diye yücelttin. Ama sonra, kendi zalim, darkafalı gerçekliğinde, bu kez Havari Paulus olarak, gerçek aşkın çocuklarını kovuş- turuyor ve gerçek nefretten olma çocukları, kendi din yasala- rının korumasıyla donatıyorsun. Sen, sefil küçük bir adamsın!