Ebru

@Nietzsche_ebruli·
·
sabitlendi
Neticede olgunluk dediğin, hayatı daha fazla acıyla kabullenebilme yetisi değil midir ?
Sayfa 14·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Ebru

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
12 günde okudu
·
2026 7. kitabı
Ayşe Eser
8.3/10 · 119 okunma
Oysa insanın tek gerçeği o anda yaşadıkları ve bir an sonra yaşamak üzere olduklarıdır. Keşke şimdinin yaşanmakta olması, geçmiş ve onun Şartlandırmalarından tümüyle özgür olabilseydi! Çünkü geçmiş yeniyi anlamamızı engeller. Şimdi bağımsız bir andır ve aslında insanın tek rehberidir, ama çoğumuz buna izin vermiyoruz.

Ebru

, bir kitabı okumaya başladı
Cesare Pavese
6.7/10 · 2.342 okunma