"Doğayla iç içe olmak,ağaçların rüzgarla dans edişini izlemek ve yağmurdan sonra ıslak toprağı solumak gibisi yoktu.En güzeli ise bura hep yağışlı ve bulutluydu".
"Ölüm herkesin ortak korkusuydu.Kimilerine yaşadıkları az gelirdi,kimilerine ise fazla ancak ölüm gelip onları bulduğunda,hepsinin tek bir ortak bahanesi vardı:Daha çok erken".