Bir gün Allah peygamberleri çağırıp sormuş, 'Saadet nedir?' demiş. Her biri kendilerine göre cevap vermişler. Musa; 'Arz-ı Mevud'a gitmektir; İsa: 'Bir yanağına vurana ötekini uzatmaktır' ; Buda: 'Hayatta hiçbir arzusu olmamaktır,' yollu şeyler söylemiş. Sıra bizim Muhammed'e gelince: 'Saadet hayatı olduğu gibi kabul etmektir...' demiş. Ne doğru söz!