Ben de güzel anlatırsam, anlatabilirsem şehrimiz güzelleşir miydi, bu küçük şehirde hayat diye yaşamaya çalıştığımız bu anlamsız günler bir şeye benzer miydi?
"Hep kazanacaklarını sanırlar. Oysa iki kez kaybediyorlar: Bir, hayattayken; çünkü yitirebilecekleri çok şey olduğundan hiçbir zaman tehlikeye atılmıyorlar. İki, öldüklerinde; onca varlıklı olduklarından çok şey yitiriyorlar."