📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İyilik ya da kötülük diye adlandırdığın şeyleri yapabilmekte özgür olmakla övünürsün, seni çarçabuk mahkûm etsinler diye herhâlde, yoksa sen iyi olanı yapmaktan ne anlarsın? Kibir ya da çıkar dürtüsünün yönlendirmediği tek bir davranışın mı var?
Bu kadar genç olman ne güzel. Önünde daha ne kadar çok kış ve bahar var, bir düşün. Ne kadar çok mutluluk, kırgınlık, üzüntü var. Kaç kez yeni ayakkabı alacağını, kaç kez bir gazete okuyup küçük kuşların aslında ne kadar çok yediklerine ve insanların ne kadar aptalca işler yaptıklarına saşıracagını bir düşün.