Nida

Hatıraların hepsi bana emanet.. İyi bakıyorum onlara..'
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sonra unuttuk işte. Yaşamayı unuttuk , nefes almayı unuttuk. Ve bir gün geldi sevmeyi de unuttuk biz.. Belkide herşey sevmeyi unutmakla başladı. Evet sevmeyi unuttuk biz. Bugünlerde herkes sinirli.. Herkes kavgalı,gürültülü.
"Tanıdıkça değeri eksilir mi insanların..?"
"Anlamak mı anlatmak mı ? Hiçbiri... Hepsinden geçiyorum ! Birazcık aralasam satırları hüzne tekabül ediyor ne varsa.. Eksik diyorum, eksik ! Demini almayan çay nasılsa , Şimdiki sevdalar da o hesaba.."
"Kimse olduğum gibi görmek istemiyor beni. Herkes kendi icat ettiği gibi bakıyor bana. "