Nisa Güran

Nisa Güran
9/10
·361 syf.··
2025 1. kitabı
·
43 günde okudu
·
Okunma: 16 Ocak 2025 20:41
Benim için bu yılın açılış kitabı Od oldu. Tam 6 hafta sürem vardı. Birkaç sayfa okuyup ilerletemedim ve bıraktım. 6 haftanın sonunda tekrar şans vermek istedim vee iki üç günde bitirdim. Tasavvuf yönünden gelen ağdalı dille karşılaşma korkusu bende büyük bir önyargı uyandırmıştı. Ancak dili o kadar güzel ve sade ki. Baştaki köprüyü geçtikten sonra akıp gidiyor :) Kitap Yunus Emre'nin dünyevi ve ilahi yolculuğunu, aşkını, bilincini anlatıyor. Girmiş olduğu dini yolculuk beni çok etkiledi. Hayatı boyunca tek bir kadına aşık olması, durmaksızın oğlunu araması, Allaha duyduğu tarif edilemez sevgi ve bağlılık çok güzel anlatılmış. Bir yandan bu denli bağlılığı görürken bir diğer yandan İsmail'in kendince haklı isyanlarına şahit olmak kitabı hayatın ta kendisi haline getirdi zannımca. Bizim Yunus'u tanıyabileceğimiz çok güzel bir roman olmuş. Herkese tavsiye ederim.
Odİskender Pala · Kapı Yayınları · 202248,9bin okunma
Reklam

Nisa Güran

, bir kitap okudu
9/10
·361 syf.··
43 günde okudu
·
2025 1. kitabı
İskender Pala
8.6/10 · 48,9bin okunma
Mecnun Leyla’dan geçmiş, Mevla’ya varmıştı; bense Sitare’den hiç geçmemiş, yıldızımı güneşe katmış, güneşin ışığında hep yıldız parıltısı görmüş, dört kitabın manasını bir Elif okumuştum.
“Madem Allah Kerim’di ve kulun işini onarıyordu, neden benim işlerimi hep bozuyor?!”
Is it though
İnsanın omzundaki en ağır yük cahillikti, artık bozkır insanı bunun ayrımına varmıştı.
Reklam