Çoğu koşucu aylarca çok çalışır ama bitiş çizgisini geçtikleri anda antremanı bırakır.Onları motive eden yarış artık bitmiştir.Çok çalışmanız sadece belli bir hedefe odaklı olduğundan,siz onu elde ettikten sonra geriye sizi ileri itecek ne kalır?Pek çok insanın bir hedefe ulaştıktan sonra eski alışkanlıklarına dönmesi bu yüzdendir.