Kendime ne kadar güzel bir isim seçmişim bir kez daha anladım kitabı okuyunca. Yazarı yabancı olduğu için bir kaç yerini beğenmedim. Lakin yine de nikbin ne demek, neden nikbin olmalı insan, bu insana ne katar, ne öğretir bir kez daha hatırlamış öğrendim. Hamdolsun tüm hayatımız boyunca Müslüman Nikbinlerden oluruz.
Amin
O kadar güzel bir eser ki sosyal medya kullanan, hatta telefonu olan herkesin okuması gereken bir eser. Sadece gençler için değil tüm yaş grubuna hitap ediyor. Anne babalar dahil okumalı. Ben çok istifade ettim. Baştan sana altı çizilesi cümleler ile dolu bir eserdi. Kesinlikle Müslümanca telefon kullanımı için, Müslümanca İnternet kullanımı için herkesin okuması gerekiyor. Çok sade çok yalın bir dili var zaten hocamızın. Ayrıca çokta kısa ve net cümlelerle anlatmış anlatmak istediğini. İnşaALLAH sizde okursunuz İnternet FıkhıNureddin Yıldız