Ïnsan yukarıda (dağları kastediyor)oldu mu her ekimi ,her bitkiyi, insanların cimriligini, budalaligini hatırlatan ne varsa hepsini gözden kaybetti mi türkü söylemek, gülmek, ağlamak, başı önde göklere dalmak ya da dizlere kapanmak geliyor içinden.
Hele o sıcak yaz günlerinde, camlar açıkken ve tramvay da biraz hızla giderken rüzgardan kadınlarla erkekler arasındaki perde tatlı tatlı havalanmaz mı? Birçoklarının yürekleri ağızlarına gelirdi. Perdenin öyle nazlı dalgalandığı anlarda mesela öndeki hanımlardan biriyle göz göze gelinmiş! Vay efendim vay! Ne çılgın bir macera! Ne unutulmaz bir hatıra!