Sonunun kötü olduğunu öğrenip sonuna kadar okumayı reddettiğim yarısında bırakıp baştan başladığım kitap. Bu yüzden kitap 1 yıl sonra bitti. Çok derin ve duygusal bir kitap. Çok bir şey söylemek istemiyorum çünkü okumak lazım anlamak için.
Kesinlikle dünyanın en eğlenceli kitabı! Okurken o kadar çok güldüm ki bir sürü post-it yapıştırdım her yerine tekrar bakıp gülebilmem için. Çok güzel, eğlenceli, sürükleyici bir kitap. Toplum içinde okunmamalı:)