Bir insan olabilmek bu apayrı bir olgu. Sans, cesaret, istek gerektiren bir olgu. Özellikle dünyada başka kimse yokmuş gibi yalnız kalabilme cesaretini gerektiren..
Yabancısı olmadigim tek bir olgu var.O da kendi var oluşum. Belki de tek mutluluğum bu. Tek baglantim. Kendimi kavrayamazsam, tüm var oluşum yitmiş demektir.