*Mustafa Kemal Atatürk’ten ve onun ölümsüz düşüncelerinden ilham alırım.
*Selçuk Altun, favori yazarımdır.
* Yazar odaklı okurum. *Tanpınar’ın estetik anlayışına hayranım.
Kadın konuşmaktan vazgeçerken , adam git gide görme yetisini kaybederken ve geçmişleri onları rahat bırakmazken ruhlarıyla birleşen yeni bir dil yaratıp an’ı yaşamak kaçınılmaz oluyor. Ana dilleri dışında artık unutulmaya yüz tutmuş bir dili öğreten ile bu dili öğrenmeye çalışan arasında kurulan bağ… Biri sese diğeri renklere duyarlı iki acılı yürek. Biri yitirilen sevgilinin özlemiyle diğeri elinden alınan yavrusunun acısıyla avuçlarda şekillenen yepyeni bir dilin birleştirdiği iki insan… İnsan bu kitabı okurken sesini yitirip iç sesinin nasıl çığlık çığlığa haykırdığına, görme duyusunu yitirip gecenin zifiri karanlığını doya doya sindirmenin nasıl bir şey olduğuna tanıklık ediyor. Alıştığımız klasik okumaların dışında çoğu kez şiirsel bir kurgunun tadını çıkarmak isteyenler okuyabilir.