Bazen düşkün bir tür Tanrı olduğumu düşünüyorum, kötü kaderi onu tahtında oturmaya mahkûm ettiği, kalkıp insanların arasına karışamayan penceredeki Tanrı. Hiçbir şeye karışamayan kendi yarattıklarını düzeltemeyen ama insanların attığı her adımı anlamlandırmak gibi tanrısal yeteneğini kaybetmemiş bir Tanrı.