Her biri kendine has karakterlerden oluşan bu kitabı büyük bir keyifle okudum. Kitabın sonuna kadar heyecanım hiç bitmedi. Iyiliğin ve kötülüğün çatışmasını her an gözlemledim. Insan isterse kötülüğe hükmeder. Bazı insanların başka şansı yoktur kötü olarak yaratılmıştır ama bazıları bu kötülüğe hükmeder.