"O denli yaraladılar ki beni, kitaplara sığındım, içime kapandım, kasabamdan kaçtım, ve bazen Camilla, onları gördüğümde aynı acıyı hissediyorum, o eski yara kanıyor ve burda olmalarından mutluluk duyuyorum, köklerinden kopmuş olmalarından, gaddarlıklarının kurbanları olmalarından, güneşin altında ölüyor olmalarından."
"GENÇ: Neden mi? Bazı insanlar iyi ebeveynlerinin olduğu varlıklı bir ailede dünyaya gelirler, bazıları da kötü ebeveynlerinin olduğu yoksul bir hayata açarlar gözlerini. Çünkü dünya böyledir. Aslında, bu konuya girmeyi hiç istemiyorum ama dünyada hiçbir şey eşit değil. Irklar, milletler ve etnik kökenler arasında ki farklılıklar her zamanki kadar derin. İnsanın nasıl doğduğuna odaklanması gayet doğal. Dedikleriniz sadece akademik teoriden ibaret - gerçek dünyayı göz ardı ediyorsunuz.
FiLOZOF: Gerçekleri göz ardı eden sensin. Dünyaya nasıl geldiğine takıntılı bir şekilde odaklanmak gerçekleri değiştirecek mi? Bizler, sökülüp değiştirilebilen makineler değiliz. İhtiyacımız olan şey, yerimize başka bir şeyin konulması değil, yenilenme."
"Neden yanıtları hemen öğrenmek istiyorsun? Yanıtları kendin bulmalısın ve başka birisinden aldıklarına güvenmemelisin. Başkalarından alacağın yanıtlar sadece idareten işe yarar; bunların bir değeri yoktur."
"Dolayısıyla, bu 'şu anlık', öznel bir durumdur. Geçmişte olanlara rağmen, bir kişinin şimdi ki zamanının nasıl olacağını belirleyen şeye atfedilen anlamdır."