Kendinden başka kimseyi suçlama.
Suçlamak, nasıl diyeyim, zehirli bir duygu. İnsanı frenler.İnsanı kurban psikolojisine sokar. Atıl bırakır. Hatta şimdiden duvara, “Kendimi suçlu hissetmiyorum” yaz. Çok faydasını göreceksin.
"İstiyorum" demeyin; istiyorum demek hep ertelemek,
zamanını bilmemektir. "İstiyorum"bilinmeyen bir gelecek
ve ertelenme enerjisi yaratır. "Oldu" enerjisini kullanın.
Bu dünyaya boş yere gelmedik. Allah boş yere hiçbir şey
yaratmaz. Senin bir yaşam amacın var, en çok direnç gösterdiğin yerde de yaşam derslerin var. Yaşam amacını bul. .. Dünyaya
neden geldin, burada neyi öğrenmen gerek ...Hayallerinin izinden git, gerçekten istemediklerini artık bırak, şu an ne du-
rumda olursan ol "dönüşebilirsin". Çözümsüz sorun yok, çözemediysen yolunu değiştir. Yapabilirsin ...