Nihan

6/10
·528 syf.··
2024 18. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 06 Mart 2024 00:00
Spoiler vermeden yorumumu yapmaya çalışacam: İlk yarı sürünerek ilerledim, konu da karakterler de bir türlü sarmadı beni. Dnf etmeyi çok düşündüm ama ikinci yarı “trial” ların başlamasıyla nihayet bi hareket, bir heyecan geldi hikayeye. İlk baştaki sorularıma biraz cevaplar buldum. Sonra Kai ile Paedyn’in beni mutlu eden birkaç sahnesi oldu. İkinci yarı daha güzeldi kısacası. Beklentisiz başlayan çoğu kişiye eğlenceli geleceğinden emin olduğum bir kitap ama ben “yılın favorisi” falan denince okurken çığlık attığım, karakterlere aşık olduğum, nefesimi kesen özgün bir macera bekliyordum. Yine de güzel, keyifli ama biz bunları önceden okuduk ve biliyoruz farklı bi şey yok ona üzüldüm sadece. Feyre’nin yarış labirentini koy, açlık oyunlarının ormanda hayatta kalma çabasını koy… Benim beklediğim fantastik ve aşk levelının çok çok altında kaldı. Paedyn ile hiç bağ kuramadım. Sona geldiğimde iyice gıcık oldum. Başka şekilde çözmeye çalışabilirdi. Kai ve Kitt kardeşlere değinmiyorum okuyanlara bırakıyorum kitaptaki Kitt durumunu. Kitap bir şeyler olmaya çok çabalamış ama özellikle ilk yarıda çok tekrara düştüğü yerler olmuş bu da hikayenin hızını düşürmüş. Yazarın ilk kitabı olmasının etkisi olabilir diye düşünüyorum. Ya bi de bir espri yapıyolar tamam o hoş oluyor birkaç sayfa sonra Paedyn Kai’nin esprisini ona tekrarlıyor Kai de kızın cevabını tekrarlıyor bunu hep yapmış yazar. Biri espri yapıyor azıcık ilerliyorsun aynı espriyi tekrar ikisi birbirinin cümlesini alarak birbirlerine söylüyorlar. Aynı şeyi elli kere yapmasaymış keşke yazar. Bi de anlamadıysak diye ne oluyorsa açıklamış. Kız komik bir şey diyor anlıyoruz aslında şakasına dediğini tam gülecek oluyorum “öyle dedim ama aslında espri yapmıştım” diyor. Tamam anlıyoruz zaten tekrar açıklayınca tüm olay gidiyor.
PowerlessLauren Roberts · Simon Schuster · 2023980 okunma
Tugce D. isimli okura yanıt verildi
Nihan
Maalesef aynen öyle.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
8/10
·700 syf.··
2022 24. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 09 Mayıs 2022 17:14
Bu kitapta Chaol yok. Sadece Dorian bebişin keşke yanımda chaol olsaydı dedikçe chaolun ismi geçiyor. Yoksa 0. Kitabı ilk çıktığı dönem okusaydım, bi sonraki kitabın sadece chaolla ilgili olduğunu bilmeseydim kitabı bırakırdım büyük ihtimal. Rowana asla ısınamadım demiştim ama bu kitapta hâlâ ısınamadım djdjdkkd yok yok +1 oldu. Dorian beni büyü konusunda eğit diyor. Rowan senin gücün farklı çok güçlü diye mırın kırın edince Dorian ‘Aeline öğrettin ama’ diyor. Rowan ‘AELiN BENİM CANIM’ diyor. Orada ‘okeeeeyyy Rowan sana ısınmaya başladım;)’ oldum. Kitabın sonunda da tamamen +1 oldun. Cidden tatlı adam. Bu arada SJM anladık bacım Aelin, Chaolu harcadıktan sonra yolu rowanla. O yüzden iyi tamam banane mutluluklar. Dorian ve Manon. SJM bu kitapta çok az vermiş aşk böceklerime. Chaol ve dorianla bi derdi var da yazarın. E hayırlısı. Dorianı, hiçbir işe yaramıyormuş gibi savaşta bile gözetleme kulesinde oturtan Aelin’i ve bunu yazan SJMyi affetmiyorum ya. Neyse valla Aelinden yakayı kurtardı ya daha ne isterim şükür. Demezsem olmaz NE GÜZEL BOZDUN LAN AELİNi GEMİDE. Manonun ne olursa olsun onüçleri seçmesi… ne diyim ki. Yerim seni love kadın daaaa neden bu kitapta yumuşak, suskun????!!! Elide ve Lorcan. Hiiii. Elide ve Lorcan. Allahım bu seride gelmiş geçmiş en iyi couple sizsiniz. Elide inanılmaz tatlı bir karakter. Çok yumuşak çok yerim kız seni olan bir karakter. Lorcan tam anlamıyla sevdiğine fena diğerlerine bela olan bi erkeksin. Seni sevmemek imkansız gülüm. Sana da düştüm. Chaol olmasa #teamlorcan derdim ama sorry demem gönlümü kaptırdım bi kere ahaha (ikincim sen olabilirsin;)) Herkes düşmüş bi yükselmiş kitaba ama bence en iyisi 4.kitap gölgeler kraliçesiydi. Hatta 3. 2 de olabilir. Ama bu değildi ya. Benim kitaptan puan kırmamın sebebi sürekli savaş
Fırtınalar İmparatorluğuSarah J. Maas · Dex Yayınları · 20181,814 okunma
Nihan isimli okura yanıt verildi
Nihan
Öyle güzel anlamlandırmışsın ki... Hiç o açıdan düşünmemiştim bak... Ay çok duygulandım bu cümleyi düşünerek uyuyacağım. Ağırbaşlı, sağlam karakterli aşk Chaol’umu düşüneceğim. Aslında Archer’ın oyununa geldiklerini anladığında az da olsa Cealena affetmiş gibiydi Chaol’u ama o Aelin olacak yolları istemese de ayrılacaktı. Off çok fena oldum uzun uzun tartışasım geliyor da burayı çok meşgul ettim kusura bakma. Seride ilerledikçe içimi dökesim gelirse yine beni anladığın için buraya yazabilirim. Çok sevgiler.
8/10
·700 syf.··
2022 24. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 09 Mayıs 2022 17:14
Bu kitapta Chaol yok. Sadece Dorian bebişin keşke yanımda chaol olsaydı dedikçe chaolun ismi geçiyor. Yoksa 0. Kitabı ilk çıktığı dönem okusaydım, bi sonraki kitabın sadece chaolla ilgili olduğunu bilmeseydim kitabı bırakırdım büyük ihtimal. Rowana asla ısınamadım demiştim ama bu kitapta hâlâ ısınamadım djdjdkkd yok yok +1 oldu. Dorian beni büyü konusunda eğit diyor. Rowan senin gücün farklı çok güçlü diye mırın kırın edince Dorian ‘Aeline öğrettin ama’ diyor. Rowan ‘AELiN BENİM CANIM’ diyor. Orada ‘okeeeeyyy Rowan sana ısınmaya başladım;)’ oldum. Kitabın sonunda da tamamen +1 oldun. Cidden tatlı adam. Bu arada SJM anladık bacım Aelin, Chaolu harcadıktan sonra yolu rowanla. O yüzden iyi tamam banane mutluluklar. Dorian ve Manon. SJM bu kitapta çok az vermiş aşk böceklerime. Chaol ve dorianla bi derdi var da yazarın. E hayırlısı. Dorianı, hiçbir işe yaramıyormuş gibi savaşta bile gözetleme kulesinde oturtan Aelin’i ve bunu yazan SJMyi affetmiyorum ya. Neyse valla Aelinden yakayı kurtardı ya daha ne isterim şükür. Demezsem olmaz NE GÜZEL BOZDUN LAN AELİNi GEMİDE. Manonun ne olursa olsun onüçleri seçmesi… ne diyim ki. Yerim seni love kadın daaaa neden bu kitapta yumuşak, suskun????!!! Elide ve Lorcan. Hiiii. Elide ve Lorcan. Allahım bu seride gelmiş geçmiş en iyi couple sizsiniz. Elide inanılmaz tatlı bir karakter. Çok yumuşak çok yerim kız seni olan bir karakter. Lorcan tam anlamıyla sevdiğine fena diğerlerine bela olan bi erkeksin. Seni sevmemek imkansız gülüm. Sana da düştüm. Chaol olmasa #teamlorcan derdim ama sorry demem gönlümü kaptırdım bi kere ahaha (ikincim sen olabilirsin;)) Herkes düşmüş bi yükselmiş kitaba ama bence en iyisi 4.kitap gölgeler kraliçesiydi. Hatta 3. 2 de olabilir. Ama bu değildi ya. Benim kitaptan puan kırmamın sebebi sürekli savaş
Fırtınalar İmparatorluğuSarah J. Maas · Dex Yayınları · 20181,814 okunma
Nihan isimli okura yanıt verildi
Nihan
Buna sevindim. Instagram’da artworks_by_rokii hesabında bir Chaol portresi var tam kafamdaki gibi resmetmiş yakışıklı yüzbaşımızı :) Arada açıp ona bakıp efkarlanıyorum harcanacak adam mıydın sen diye deli gibi :D Ben tüm yazım hatalarına sinirlensem de Türkçe alıyordum seriyi ama madem Şafak Kulesi Chaol’un kitabıymış onu orjinal haliyle Chaol’un kendi karizmatik cümleleriyle okumaya karar verdim şu an :) Zaman ayırıp cevap yazdığın için de çok teşekkür ederim.
8/10
·700 syf.··
2022 24. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 09 Mayıs 2022 17:14
Bu kitapta Chaol yok. Sadece Dorian bebişin keşke yanımda chaol olsaydı dedikçe chaolun ismi geçiyor. Yoksa 0. Kitabı ilk çıktığı dönem okusaydım, bi sonraki kitabın sadece chaolla ilgili olduğunu bilmeseydim kitabı bırakırdım büyük ihtimal. Rowana asla ısınamadım demiştim ama bu kitapta hâlâ ısınamadım djdjdkkd yok yok +1 oldu. Dorian beni büyü konusunda eğit diyor. Rowan senin gücün farklı çok güçlü diye mırın kırın edince Dorian ‘Aeline öğrettin ama’ diyor. Rowan ‘AELiN BENİM CANIM’ diyor. Orada ‘okeeeeyyy Rowan sana ısınmaya başladım;)’ oldum. Kitabın sonunda da tamamen +1 oldun. Cidden tatlı adam. Bu arada SJM anladık bacım Aelin, Chaolu harcadıktan sonra yolu rowanla. O yüzden iyi tamam banane mutluluklar. Dorian ve Manon. SJM bu kitapta çok az vermiş aşk böceklerime. Chaol ve dorianla bi derdi var da yazarın. E hayırlısı. Dorianı, hiçbir işe yaramıyormuş gibi savaşta bile gözetleme kulesinde oturtan Aelin’i ve bunu yazan SJMyi affetmiyorum ya. Neyse valla Aelinden yakayı kurtardı ya daha ne isterim şükür. Demezsem olmaz NE GÜZEL BOZDUN LAN AELİNi GEMİDE. Manonun ne olursa olsun onüçleri seçmesi… ne diyim ki. Yerim seni love kadın daaaa neden bu kitapta yumuşak, suskun????!!! Elide ve Lorcan. Hiiii. Elide ve Lorcan. Allahım bu seride gelmiş geçmiş en iyi couple sizsiniz. Elide inanılmaz tatlı bir karakter. Çok yumuşak çok yerim kız seni olan bir karakter. Lorcan tam anlamıyla sevdiğine fena diğerlerine bela olan bi erkeksin. Seni sevmemek imkansız gülüm. Sana da düştüm. Chaol olmasa #teamlorcan derdim ama sorry demem gönlümü kaptırdım bi kere ahaha (ikincim sen olabilirsin;)) Herkes düşmüş bi yükselmiş kitaba ama bence en iyisi 4.kitap gölgeler kraliçesiydi. Hatta 3. 2 de olabilir. Ama bu değildi ya. Benim kitaptan puan kırmamın sebebi sürekli savaş
Fırtınalar İmparatorluğuSarah J. Maas · Dex Yayınları · 20181,814 okunma
Nihan
Şu an Ateşin Varisi’ndeyim ve benim aklım hala Chaol’da kaldı herkes Chaol’u yüreğine nasıl gömebildi nasıl ondan sonra Rowan’ı kabullenebildiler merak ettiğim için ilerleyen kitapların yorumlarına bakıyordum tam benim içimden geçenleri yazmışsın. Acaba mantıklı bir nedene bağlanacak mı Chaol’a sinir olacağım sebepler olacak mı yoksa Chaol gerçekten araya mı gitti diye bakıyordum senin yakarışlarında buldum cevabımı. Nehemia gıcığı yüzünden bir anda ilişkilerine oldu bitti güle güle dendi benim yüreğim yangınlarda... Bazısı da Chaol’u hiç sevmemiştim Rowan da Rowan diyor Chaol’un nesini sevmemişler acaba diğer kitaplarda anlayacak mıyım sebebini hala merak ediyorum. Tamam sadakat problemi var bir tarafta kral bir tarafta Celaena’nın gerçek kimliği falan ama benim yüreğim almıyor Chaol’un başkasına yar olmasını ay ağlayacam nolur biri bana boşver Celaena’yı, Chaol sonradan kendi mutlu sonuna ulaşıyor hak ettiği aşka kavuşuyor yeni aşkını da seveceksin merak etme desin bari öyle avunayım.