"Yokluğu, evlerinin koridorlarında bir hayalet gibi dolaşacak ve yerini asla dolduramayacakları bir boşluk olarak kalacak.Zaman geçtikçe boşluk da kaybolacak, tıpkı vücuttaki bir organ çıkarıldığında beden sıvılarının o boşluğu doldurması gibi.İnsanlar boşluğa uzun süre katlanamıyor."
"Ben sana ve sadece sana sadığım.Sana her zaman sadık olacağım,Fearghus."
"Hayatını kurtardım diye mi?"
"Hayır.Bunun için sana hayatımı borçluyum.Beni bir ateş topuyla vursan seni durdurmaya çalışmam.Hayatım senin.Ama sadakatim değil.Onun kazanılması lazım.Ve sen kazandın."