Ben bu kitabı aforizma şeklinde olduğunu bilmeden aldım. Aforizma okumak bana eksik okuma gibi geliyor. Sıkı okumalar yaptığımız dönemlerde bir yancı kitap olabilir. Sözlere dair tek beğenmediğim kısım, kadın-erkek ilişkilerine dair düşünceleriydi. Başka da diyecek bir şey yok; kısacık bir kitap zaten.