Kitabı beğendim dönemin edebiyatına ve yazım diline rağmen oldukça sade akıcı ve anlaşılır bir anlatım tercih edilmiş.Güzel bir roman herkese tavsiye ederim.
Kitabı çoooooooook beğendim.Gerçekten çok güzel bir kitap herkese tavsiye ederim.Keşke bu yazarımızın elinden daha fazla kitap okuyabilsek.Konu ve anlatım çok başarılı.Kitap o kadar kolay aktı ki nasıl bitti anlamadım.Kesinlile herkesin okumasını tavsiye ederim.
Kitabı konu bakımından gerçekten çok beğendim.Kadınların her dönem olduğu gibi o dönemde sıkıntıları var yazar bunu ön planda tutarak gerçekten çok güzel bir iş ortaya çıkarmış.Kesinlikle tavsiye ederim.
Yılanı ÖldürselerYaşar Kemal · Yapı Kredi Yayınları · 202028,2bin okunma