Hem biz genç kızlar öyle düşünüldüğü gibi boş değiliz. Hepimizin aklından, öyle ya da böyle, iyi bir hayatın hayali ve kendimizi geliştirebilmek adına gitmek istediğimiz yerler ile alakalı düşünceler geçiyor. Temelleri sağlam bir inanca sahip olmanın kaygısını da güdüyoruz. Ancak “doğru” bir genç kız olarak yaşamaya çalışırken bütün bunları da başa vurmak o kadar zor ki! Baba, anne, abla ve abilerimizin nasıl olmamız gerektiği hakkında düşüncelerini de dikkate almak zorundayız. Sonra ev ahalisinin dışında da hayatıma dâhil olan başka akrabalarım, çevremde sık görüştüğüm insanlar ve arkadaşlarım var. Tüm bu insanlar dışında bizi her fırsatta itip çekiştiren bir “toplum” da var. Biz hangi ara ideallerimizin peşinden koşalım?