Gülüyorum, gülüyorum, sonra ani bir ters etkiyle harap ve kederle, ağlamak istiyorum. Bunların arasında yaşamak ne çaresiz bir sefalet ya Rabbim! Hepsi bir türlü ve hepsi birbirinden beter
Ya neleri ve hangilerini beğeneyim ya Rabbim? Beğenecek neleri var? Hayatları mı, zevkleri mi? Erkeği, kadını, ihtiyarı, genci yalnız dedikoduyla, boğazlarıyla memnun ve mutlu olabilen her türlü zevkten , güzellikten yoksun bu hayat, bana o kadar iğrenç geliyor ki...