NK

NK
@Nk2000
Kitap okumayan bir kimsenin, okuma bilmeyene karşı bir üstünlüğü yoktur. ~Mark Twain
"Hep geçer diyorlar ya Olric. Sence geçer mi? Geçer elbet efendim. Bazısı teğet geçer, bazısı deler geçer, bazısı deşer geçer, bazısı parçalar geçer. Ama mutlaka geçer."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Piraye'ye yıllarca Nazım'ı bekletip, Nazım'ı Vera'ya yar eden dünya değil misin?"
Güzellikten yoksun basit bir kabuk içerisinde, kusursuz güzellikte olan kadın...
Bir kadın varlığının ve benliğinin farkına ancak kendisine duyulan tutkulu bir aşkla varır.
MARK TWAIN
Hiç kimse izlemiyormuş gibi dans et. Hiç incinmemiş gibi sev. Hiç kimse dinlemiyormuş gibi şarkı söyle. Dünya cennetmiş gibi yaşa.