nlnn

nlnn
@Nlnsvlk
Ava çıktın mı güçlüsündür. Kimse avcının üstesinden gelemez. Ama avlanan sensen, o zaman durum değişir. Bir şeyler olur sana. Güçlü değilsindir artık. Öfkeli olabilirsin ama, güçlü değil.
Reklam
Ne günah diye bir şey var, ne de sevap diye! Yalnızca millet ne yapıyorsa o var… Hepsi aynı bütünün parçası. Yaptıklarının bazıları güzel, bazıları çirkin, ama bu konuda tek diyebileceğimiz bu kadar.
-Bunu bu gece günlüğüme yazacağım. -Neyi? -Ateşten yananın ateşe doymadığını.
Cennet de cehennem de içimizde Basil.
Geçmiş yok sayılabilirdi belki; pişmanlıkla, inkârla, unutarak yapabilirdi insan bunu. Fakat gelecek kaçınılmazdı.