İnce bir kitap olmasına rağmen güzeldi. Anton Çehov'un okuduğun ilk kitabi ama son da olmayacak. Akıcı bir kitap ve bitmeyene kadar elimden bırakmak istemedim. Herkese tavsiye ederim
Güçlülüğü ve kararlılığıyla pek çok kişiyi etkilemiş olabilirdi Veronika, ama neye yaramıştı bu? Boşlukta kalakalmıştı. Yapayalnız. Villet'te. Ölümün bekleme odasında